torsdag 15. oktober 2009

Jeg har en fantastisk jobb å gå til hver eneste dag

Er det noe som gjør meg ubeskrivelig glad, så er det at jeg jobber med mennesker. Mennesker som trenger meg, som setter pris på meg og den jobben jeg gjør.

Jeg jobber nå med utviklingshemmede, å jeg har aldri trivdes så bra som jeg gjør med de. De gir noe helt spesielt, og de er fantastiske på sine måter.. Å jeg får lært utrolig mye og forskjellige syndrom.. Det er herlig å se de gledene de har, de er som oftes veldig små.. Å det gleder meg så utrolig mye å se den gleden i livet dems...

Jeg har ofte stått med tårer i øynene når jeg står å ser hvor flinke de er til å danse, synge, den gleden de har når de er på riding.. Å så utrolig flinke mange av dem er :)

Jeg kunne ikke hatt en bedre jobb.. Håper å få jobbe med utviklingshemmede når jeg er ferdig utdannet helsefagarbeider.. :) det er noe jeg vil, helt klart.

3 kommentarer:

marita sa...

Angrer ikke et sekund på at jeg ble lærling. Fins ikke bedre enn å jobbe med mennesker som virkelig setter pris på oss og all hjelp de får.

gleder meg til å forsette igjen :D

marita sa...

Huff, hadde jeg helt glemt, gåturen. vært mye å gjøre den uken her. ta det til mandagen, hvis det er fint vær ?:)

Line og baby❤ sa...

Så bra du trives :)