lørdag 24. oktober 2009

Man får bare se positive ting i alt, så går det nok bra


Det er det jeg hører fra alle venner og famile om dagen. Å ja det ligger noe i det.
Se positivt, tenk positive tanker :)

Jeg har nå vært syk i 8 dager.. Er så å si frisk nå da ;D
Dro til legen igår, å der fikk jeg vite at jeg kanskje har hatt svineinfluensa.. Jaha ja..
Det er jo kjekt å vite.. Hatt alle symtomene så !

Igår var det andre gangen jeg var med på byen helt edru, fordi jeg er sjåfør på fredager.. Så utrolig morro det er å være edru, herregud, så mye tragisk man ser og hører..
En fyr kom bort til meg igår å sa jeg ikke burde være der og at det var rart jeg hadde klart å kommet meg inn på byen.. Men i helvete da. Jeg er for faen 19 år, og har lov å være der.. HAHA. Han var skikkelig frekk i trynet. Så flott jeg var edru sier nå jeg ;) hehe

Ikveld skal jeg kose meg jeg også. Leve livet med gode venner :) en liten tur på byen også skal jeg :) Gleder meg..

Å jeg har noe å se frem til. Gleder meg så utrolig mye til desember måneden..
Julaften og alt, + det beste av alt. Jeg skal en uke til syden:D mmmm. DEILIG
Trenger virkelig det for å si det sånn.. Komme meg vekk, og tenke på noe annet! Jentetur!

Så vil jeg bare legge ved et bilde, så vi har noe å le av :D


Ha en finfin helg !

1 kommentar:

marita sa...

haha :P så søt du var på bildet.
deilig med sydentur da :D misunner dere.