søndag 1. november 2009

hvorfor ?


Hvorfor savner jeg en som gir blanke faen?
En som gjør alt for at jeg skal bli sur/lei meg/sjalu?
En som ikke bryr seg eller viser noe som helst interresse?

Jeg er så lei av å være den som sitter igjen og savner en person,
jeg er så lei av å bli såra!

Kjærlighetssorg er ubeskrivelig vondt.. En følelse det ikke går ann å beskrive..

Jeg trodde det var en mening i dette. I førsten kunne jeg se den meningen !
Men nå har jeg vanskligheter med å se den..
Det er heller bare vondt, ekstremt vondt
... og tomt!

2 kommentarer:

marita sa...

huff jenta mi. liker ikke det her.
Men tenk på hva han har gjort mot deg, du fortjener så mye bedre.

<3

marita sa...

sv: ja det tror jeg på. Jeg fikk spørsmål om å være med, henrik og de hadde ekstra billett. Men dro ikke pga en fyr skulle se på russebil, og han kom aldri :@