lørdag 7. november 2009

SARPSBORG 08, og en liten ting til !

Jeg har ikke ord for hvordan dagen igår var..
Det rette ordet er vel perfekt..
Det er en dag jeg aldri kommer til å glemme..
Jeg og Madelein fikk endelig tak i billetter til SARPSBORG08 og FFK!
Fyyyyy faen , å det var helt rått..
Helt ubeskrivelig. Stemmen min ble hes i løpet av kampen av all den skrikinga og jublinga. Men for all del ; DET VAR VERDT DET :)Vi slo FFK med 2-0 :D herlig




Jeg har nå lært meg å se positivt på ting. Det er herlig ! Jeg har kommet meg fremover. Jeg har lært meg å leve uten. Selvom selvølgelig det er hardt i perioder og at jeg bare ønsker ting kan ordne seg, så skjønner jeg at det gjør det ikke.. Så hvorfor sitte å grine og deppe over ting da. Det er bare for dumt.
Jeg har lært meg at man bare må gi alt litt tid. Så orner det seg på et vis uansett. Selvom det kanskje ikke alltid er sånn man vil det skal bli.
Dette er ikke verdens undergang, selvom kjærlighetssorg tar til å komme seg over. Jeg tar med meg de fine stundene med meg videre, de mindre fine lar jeg ligge død. Jeg tenker ikke på de. Man skal ikke se på det negative, se på det positive!
Jeg håper en gang i tiden fremover at man kan klare å være venner.. Mulig det kan bli noe mer. Ingen vet, å jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke vet hva som kan skje og kommer til å skje. Bedre å ikke vite noenting. Ta heller en dag av gangen. Ikke tenke for mye på det !
Jeg har heller masse andre ting å fokusere på og bruke tiden min på. Å det skal jeg bli flink til.
Livet går videre. Ikke la den stoppe opp!
Selvom jeg savner deg veldig mye, så må jeg bare leve med at sånn må det bare forbli akkurat nå.
Jeg får ikke gjort noe fra eller til alikevel !

1 kommentar:

marita sa...

MAGISK kamp. misunner deg som var der:)