tirsdag 10. november 2009

Sarpsborg, sarpsborg 08 :D

Jeg har gått fra å hate , til å elske fotball.. Herregud. Det er ikke likt meg i det hele tatt!
Men fy så artig det er !

SARPSBORG08
"der storhet gror"

Jeg har da klart å bli syk igjen, for tredje gang. Lei sa du?
Tror grunnen kan være at jeg var på kampen mellom SARPSBORG08 og FFK.. Det var dritt vær, og jeg frøs som bare det.. Men herregud, det var da verdt det :D


Helgen har vært den beste på gud vet hvor lenge.. Herregud alt var perfekt..
Vi vant over fredrikstad, dro på byen å feiret det på fredag. Var bra med liv:D
Lørdag ble det mer feiring, men i feil by.. Nemlig fredrikstad.. Herregud, ble noe syke diskusjoner der! Noen fredrikstad folk furter litt kan man si! hah
Men ble nach hos en kompis av min venninne.. Var ikke hjemme før 12 dagen etter!


Madeleine, meg og Madelein:D
Gleder meg til syden nå

2 kommentarer:

marita sa...

sarpsborg 08 <333

Godt å høre at du har det bra og koser deg om dagen :D

Line og baby❤ sa...

Får håpe vi tar Kongsvinger imorra! DET hadde vært gull!!:)