tirsdag 24. november 2009

Livet er for kort til å gråte over!

Akkurat nå nyter jeg livet og det å leve.. Jeg har fantastiske venner, ubeskrivelige bestevenner, herlig familie, den beste arbeidsplassen, og den nydligste hunden på denne jord. Ja jeg kan egentlig ikke ha det så veldig mye bedre.. Så glem alle de negative tingene fra meg i det siste.. Jeg ser positivt på ting. Og vet at alt ordner seg:)

Jeg gleder meg som en gal til den 12 desember.. Dere vet såklart hva som skjer. Men jeg har ikke ord på hvor mye jeg gleder meg til å komme meg vekk noen dager. Denne gangen skal det bli ekstra godt faktisk! Koble helt ut! Når jeg er tilbake i norge igjen er jula her. Og jeg skal tilbringe den med den beste familien. Jeg gleder meg faktisk til jul for en gangs skyld. Ting betyr så mye mere nå om dagen enn det har gjort. Jeg setter mere pris på de rundt meg! I januar blir det en helg i Oslo. Mulig flere. Har så mye å se frem til jeg nå ! Herlig...

Livet er for kort til å sørge over ting. Jeg tar heller livet med et smil nå.
Er ikke det mere fornuftig?
Selvom jeg såklart har mine dager. Ikke misforstå meg sånn. Men jeg kommer til å gå gjennom dette flere ganger uansett!
Slike bilder og minner får meg til å le.
Å henne får meg til å tro på at hunden er menneskets beste venn <3 style="font-weight: bold;">


Ha en fin dag videre :D

2 kommentarer:

marita sa...

herregud malin, så søt du var på det bilde :D hihi

Lena sa...

Skjønner godt at du gleder deg til å komme bort etter det du har vært igjennom :)