mandag 23. november 2009

Da går man videre :)

Nå trenger jeg ikke savne deg mere, du har kommet deg videre gitt... Så da gidder jeg ikke bruke mere krefter på dette. Jeg har det nok mye bedre nå om jeg ser tilbake på hvordan ting var også..
Gødt å få det ut ! heh

Ahh, nå ser jeg bare masse frem til 12 desember. Herlig, vil vekk nå :D
Dette trenger jeg ! Desember blir en fin tid. :) Med venner og familie.. Feiring av bursdager og nyttårsaften ! Og ikke minst julaften da! Håper jeg får det jeg ønsker meg nå da. En herlig gutt.. hahaha

Hadde et nytt migrene annfall idag å.. Starter med at jeg ser stjerner på halve venstre øye, så ser jeg ingenting på det etter en liten stund, så kommer synet tilbake og den syke smerten i hodet kommer, på høyre side.. Så mister jeg følelsen i hele høyre side.. Skikkelig ekkelt ! Å slitsomt..


Dette er foresten noe nytt jeg har kjøpt den siste tiden :D hehe

Ha en fin dag!



4 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

Takk for det :) Det var på tide, så jo ut som ett kråkereir :p

Så mye fint du har kjøpt deg :)

Line sa...

Tss, jeg hadde etterveksten nesten ned til øra. Skikkelig pent:p hehe.. Skal mye for å se værre ut vet jeg =)

Line sa...

La deg til på linkene mine jeg, håper det går bra :D

leonore sa...

liker den vesten den er søt!