søndag 15. november 2009

Nok en helg er snart over ! Jeg har hatt en utrolig kjedelig helg. Men for all del , veldig deilig å bare ta det med ro akkurat nå.. Til helgen er jeg nok tilbake igjen for fullt.
Må jo ta det litt piano frem til syden å kanskje..
Har vært sjåfør hele helgen og tjent meg litt penger, er ikke dumt det..

Nå skal jeg snart til sverige en tur, med min kjære mor.
Vi skal kjøpe gave til min onkel som vi skal feire senere idag!
Dette blir en koselig dag.. Med familien, som betyr så mye for meg <3

Dette har jeg på meg idag;



Ha en fin dag ;D

5 kommentarer:

marita sa...

søtæ. Deilig med rolig helg å vel ;)

marita sa...

sv: hihi, takk :)
Vi kan når som helst, bortsett fra i morgen og torsdag. så bare til å så i fra <3

Line sa...

Litt ekstra penger er ikke dumt:)

marita sa...

sv: ja :D i morra passer bra. sender deg meld i morgen jeg da<3

marita sa...

sv: takk :) Ja det var synd, kjipt det regnet.