lørdag 14. november 2009

Vet du dette?

Tre ord om meg: Liten, snill, rastløs til tider

Det første jeg gjør om morgenen: står opp og går i dusjen

Mp3′en min er full av: litt av hvert egentlig

Jeg gleder meg til: da jeg setter meg på flyet til syden den 12 desember og det å komme seg vekk og få renska tankene på noe annet enn det som er i mine tanker nå

Bloggen min er: utrolig kjedelig, men fin å ha til å skrive ned tanker og ting når jeg kjeder meg

Klesskapet mitt er fullt av: Mye !! Basic topper, tights, cardigan, kjoler ++++

.Første gang jeg var full var jeg: 15 vel.. husker ikke så mye av kvelden. Å jeg var dårlig hele kvelden/nattan/morgenen! Kjempemorsomt !

Jeg føler meg mest sexy: Det er forskjellig. Men mest da jeg har pyntet meg til fest

På fest finner du meg: med spritflaska, sprite flaska og den gule lille flaska( sitron), ja jeg er faktisk kjent for å ha med meg det:P

Det dårligste sjekketrikset jeg har hørt: tja, husker ikke

Jeg kan ikke leve uten: Familie, venner og hunden min!

Barn er: hvem alder?

Kjærlighet er: Kjærlighetssorg

Alle gutter burde: klare å vise mere følelser og ikke være så redd for å prøve

Alle jenter burde:

Jeg er best til: Å stille opp for venner og familie da de trenger meg

Jeg er dårligst til: å holde orden på ting.

Jeg blir lei meg når; andre har det vondt og når jeg tenker på spesielle stunder

Det mest ulovlige jeg har gjort: tissa på åpen gate? ikke at det er så ille men:P

Drømmejobben er:
Det jeg driver med nå.. Utviklingshemmede på dagsenter.. Herlig jobb.. Men kan også tenke meg jobbe på føden:) eller kreftsyke barn.. Det er mine 3 ønsker!

Min verste uvane: bite negler, ha rotete rom

Det mest sexy på gutter er: Øynene, rumpa og magen.. Å at de kommer ut med bare hånkle rundt hoftene når de har dusja.. mmmm.. Jeg syns også at gutter i crossklær er hot :/

Du visste kanskje ikke at jeg er: et rasshøl hvis jeg virkelig vil være det

Sex er: deilig

Jeg tror på: At alt ordner seg etter litt tid!

Ingen kommentarer: